Sunday, August 16, 2015

JUALAN INCUBATOR/MESIN PENETASAN AUTOMATIK TERPAKAI MURAH-MURAH

Assalamualaikum semua pengunjung blog sy...lame menyepi sebab terpakse BERHENTI seketika menternak puyuh atas beberapa sebab yang tak dapat nk d elak kan...sekarang dalam proses menternak semula tp d mulakan dgn menternak ayam kampung,itik serati dan ayam belanda...kos bagi menternak puyuh meningkat mendadak menyebab kan ramai perternak mengeluh hampa...so jalan yang sesuai adalah mengambil jalan menukar ternakan yang lebih mudah dan murah kos nye...DISINI SY INGIN MENJUAL INCUBATOR FULLY AUTOMATIK MILIK SY SENDRI DENGAN HARGA MURAH2...BAGI MANE2 PENTERNAK YANG BERMINAT BOLE HUBUNGI SY D TALIAN 013-2125416 PIE...WASAP PON BOLE

(KAPASITI 3000BIJI TELUR PUYUH RM 2500 SECOND HAND AMBIL SENDIRI..MESIN MASIH ELOK TINGGAL GUNA SAHAJA)



(KAPASITI 10RIBU 400BIJI TELUR PUYUH BOLE JUGAK SEMUA JENIS TELUR UNGGAS LAIN..RM 8000 SECOND HAND..MASIH ELOK TINGGAL GUNA SAHAJA)

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete